Week 2

2 mei 2010 - Thiëtry, Frankrijk

Ik had geloof ik beloofd elke week een blog te schrijven, maar er is zoveel gebeurd dat ik het allemaal nog niet verwerkt heb. Ik heb dus ook niet zoveel te melden. Behalve dat het verhaal met Ronald woensdag een hoogtepunt heeft bereikt en ik echt op het punt stond te vertrekken. Gelukkig was Ruup niet in de buurt (in Engeland) anders was ik hier misschien niet meer geweest. Vrijdag zijn er allerlei afspraken gemaakt en gister heb ik tegen Ronald uitgesproken dat ik het heel prettig vind tussen ons zoals het nu gaat. Hij probeert nog grenzen uit, maar dat geeft mij de gelegenheid ze te leren aangeven en volhouden. Het feit dat hij me niet meer constant triggert geeft veel rust en tijd om mijn aandacht op andere dingen te focussen. Verder denk ik ook, eerlijk gezegt, dat het onbewuste afleiding is geweest op de grote verandering van het hier komen wonen. Ik had me er niet zo op hoeven storten en het zo groot hoeven maken als het nu was. Maar het gaat nu 100% beter en ik ben er erg blij mee!

Verder gebeurt er hier veel, veel denkwerk, veel voelwerk. Mensen die ik ontmoed leren me veel met hun waarheden en inzichten. Afgelopen 2 dagen waren intens, mooi, verwarrend maar goed.

En nu ga ik naar buiten want ik zie het zonnetje voor het eerst in 4 dagen!!

1. Ghita:
    2 mei 2010
    Een heftig weekje dus...
    Ik vind het super dat je tegen Ronald hebt uitgesproken wat jij vind. Lijkt me best moeilijk om tegen iemand die over grenzen gaat over je gevoel te praten.

Geniet van het zonnetje, hier in Nederland is het al de hele dag aan het regenen.
  2. Marjolein:
    2 mei 2010
    Wat fijn dat je het toch hebt weten op te lossen.
    En dat het goed voelt. Geniet van de zon ?
  3. Lidy:
    3 mei 2010
    hey Bar,

Krachtig,dat je je zo durft uit te spreken t.o. Ronald.
    Ik begrijp,dat het niet eenvoudig is,maar wow:zegt ook wat over jezelf!
    Goed hoor van je en go girl!:)

Qua zonnetje sluit ik me aan bij Ghita!

Sterkte ,maar vooral:geniet!

Liefs,

Lidy
  4. fri:
    3 mei 2010
    Jaaaaaaaaaa... tweede logje, hoera! Het is fijn om te lezen wat je allemaal mee aan het maken bent. Jammer toch van die Ronald, maar ook goed om je grenzen aan te geven. Ik kijk weer uit naar je volgende bericht!