Change of plan...

13 augustus 2010 - Thiëtry, Frankrijk

Ik heb besloten niet tot eind oktober te blijven. Hoofdzakelijk vanwegen de kou. Maar ook omdat ik soms nogal met mezelf in de knoop kan zitten en aangezien ik hier in oktober echt alleen ben (Hans neemt dan geen vrijwilligers meer aan en ook geen gasten omdat Vanina in haar laatste maand van de zwangerschap zit) zal dat alleen nog maar heftiger worden. Ook omdat Hans zijn aandacht op Vanina wil richten natuurlijk. Ik gun ze die maand graag samen.

Ik weet nog niet zo goed of ik over 2 weken al thuiskom. Dat weekend ben ik sowieso even thuis omdat ik gevraagd ben als getuigen van een vriendin van me en het gecombineerd kon worden met een bezoek van Hans aan Nederland. Als ik dat weekend thuiskom komt Ruup me halen, anders rijd ik dinsdag weer mee terug naar hier met Hans en kom ik ergens eind september thuis. In september wordt het nog even druk met vrijwilligers en er komen nog 2 gasten die ik graag nog even wil zien. Maar dat is nog even aanvoelen en afwachten wat een andere vrijwilligersplek in Nederland wil. Als zij me voor langere tijd willen hebben wil ik ook over 2 weken naar huis. En last but not least, als mijn tent nogsteeds lekt (nadat ik hem zilver heb geducttapt) ben ik ook over 2 weken thuis! Want als ik over 2 weken vertrek wil ik niet meteen thuis blijven. Als ik niet lang op die vrijwilligersplek kan blijven zoek ik een andere plek of ga mijn oude en nieuwe vriendjes bezoeken per trein en een rugzakje. Ik hoef hier niet meer te blijven, maar thuis heb ik ook nog even niet zoveel te zoeken zo voelt het. Ik ben nog niet klaar voor definitieve terugkeer...

En ik moet bekennen dat het echt enorm oplucht dat ik besloten heb in iedergeval 4 weken eerder weg te gaan! In combinatie met de nieuwe DJ (poly-esta, zie Hyves voor muziek -> gadgets en dan de balkan mix) die ik gister heb leren kennen via een gast en waarvan ik nu muziek op heb staan ben ik eigenlijk erg blij. Ik heb net een dansje gemaakt in mijn nieuwe tent (ja dat kan nu!). En dat op vrijdag de 13e!