Vervolg...

15 mei 2009 - Bergen Nh, Nederland

Ik heb net mail gekregen uit Frankrijk, hier kwam hier op neer:

zoals al eerder aangegeven tijdens je laatste verblijf lijkt het me echter geen goed idee. ik denk dat  het beter voor je is om nu een aantal weken op een ander project je diensten aan te bieden, in een andere omgeving, een andere energie en andere mensen om je heen.

En dat had hij al gezegt in een van onze laatste gesprekken, maar ik had niet verwacht dat hij daar zo snel nadien aanvast zou blijven houden. Ik heb verschillende adressen gekregen waar er een tussen zit die ik wil uit gaan zoeken. Maar dat komt nog wel, later, ik hoef niet volgende week weg, dit was spontaan en het gaat niet door.

Ik vind het heel jammer maar ben er niet kapot van. Toen ik eergister het mailtje verstuurde zat ik me op de bank te bedenken dat het eigenlijk hier ook wel weer begint te wennen. En dat het ook veel beter gaat dan voor ik vertrok! Nu heb ik de kans hier mijn ritme op te bouwen en vast te houden. Dan kan ik later altijd nog naar de Vogezen om mijn sociale vaardigheden verder te ontwikkelen. Ik kan me er in iedergeval goed bij neerleggen. En al ben ik er nu nog niet echt verdrietig van wil dat niet zeggen dat dat straks niet nog even gebeurt want ik had me er wel op verheugd!

Ik blijf dus gezellig thuis! :-D

1. Mara:
    15 mei 2009
    Kijk da's mooi. Je merkt dus dat het je goed heeft gedaan daar. De overgang van een simpel leven daar en de snelheid van weer hier zijn heeft altijd even nodig om je weer prettig te voelen en dat je nu aangeeft dat dat nu toch langzaam begint te komen is dus een goed teken.
    Nog veel beter vind ik het te lezen dat het beter gaat dan voor je vertrok. Dat houdt dus in dat je in die paar weken veel geleerd hebt en je er dus ook wat mee kunt. Je bent dus gegroeit, TOP!

Meis, lekker door gaan met zoals je nu bent en als je er aan toe bent, lekker naar de Vogezen om de rest te oefenen. Geniet en breng het geleerde maar goed in de praktijk ;-)

Een dikke welkom thuis voor jou van mij!
  2. fri:
    15 mei 2009
    Ik wist het natuurlijk al en we hebben het er even over gehad. Het is best heel jammer, maar hier ga je het ook redden. En euh.. ik vind het stiekum wel gezellig dat je blijft hoor ;)
  3. Efje:
    15 mei 2009
    yay, bar blijft. hoef ik mooi geen putanesca voor ruup te maken ;) . heb je eventueel zin om zondag iets leuks te gaan, met agnes en mij en misschien ruup ofzo?

groet en tot morgen! :D
  4. Barbara:
    15 mei 2009
    Nou :-s, je mag ook puttanesca komen maken als ik wel thuis ben hoor!! :-p

Lijkt me leuk om zondag wat samen te gaan doen. Ik zal het in de groep gooien, Ruup heeft nogal drukken dagen op zijn werk namelijk. Vanavond tot 12 uur met een beetje pech en morgen ook nog een paar uur.
    Dat hoor je morgen dan wel.

Tot morgen!
  5. Lidy:
    Hey Barbara,

Fijn om te lezen,dat je ondanks je teleurstelling, je hier toch ook wat meer op je gemak gaat voelen!
    Het zegt denk ik ook wel iets over hoe je in je vel zit na France!
    Super!
    Hopelijk ook weer eens:tot wandels.....!

Groetjes,

Lidy
  6. Annemieke67:
    18 mei 2009
    Hey Barbara,

goh! Verrassend en ook weer niet. Je bent een mooie weg ingeslagen met Lot Lohrien. En die weg leidt weer naar nieuwe wegen.. Zo ontdek je steeds meer van de wereld en ontwikkel je je zelf steeds verder. Ik vind het echt super wat je allemaal doet! Nu even pas op de plaats.. En dan ontdek je vast welke stap je wilt gaan zetten.. Ik ben benieuwd..
    Het is mooi te zien hoeveel rust en vertrouwen je inmiddels in jezelf gevonden hebt: hiermee kun je deze 'tegenslag' prima aan.. Ook al is het niet leuk, je raakt er niet volledig door uit het veld geslagen.. Je bent een sterke meid!

Liefs,
    Annemieke
  7. Barbara:
    18 mei 2009
    Dank je wel... *bloos*
  8. Ghita:
    19 juni 2009
    Oh, ik lees nu deze blog (na de blog to go or not to go), je gaat dus niet terug. Ik loop hopeloos achter met bijlezen van logs.
    Maar het voelt goed, om hier te blijven? Je zit nu lekker in je vel?
    Misschien is er inmiddels wel wat veranderd, aangezien er weer een maand voorbij is, sinds dit logje.
    Hou je deze site nog wel bij?