Nieuw project

8 juli 2009 - Bergen Nh, Nederland

Na 1,5 maand radiostilte weer een berichtje. Ik was niet op reis dus vond het niet nodig hier nog te posten. Maar nu heb ik van Lothlorien een paar telefoonnummers gekregen van andere plekken waar ze met vrijwilligers werken om te vragen of ze daar nog hulp kunnen gebruiken. Een daarvan ga ik vandaag of morgen bellen. En als ze vrijwilligers kunnen gebruiken wil ik over een week of 2, als we weer in France zijn, kennis gaan maken. En als het klikt hoop ik er in het najaar al heen te kunnen, anders weer in het voorjaar.

We gaan op 20 minuten van Lothlorien klussen bij een collega van Rupert. Die heeft een huisje gekocht dat opgeknapt moet worden. Dan gaan we ook nog een paar daagjes kamperen bij Lothlorien, als er tenminste plek is, want het is er hartstikke druk! We gaan in iedergeval 1 dagje heen, 25 juli. Dan vieren ze De Dag Buiten De Tijd, dat is een feestdag van de Maya's.

1. Joost:
    8 juli 2009
    Yay! je bent lekker bezig dus!
    Lekker doorgaan, en doen wat leuk is.
    Ik hoop voor je dat je een nieuw adresje kunt vinden om je op uit te leven!
  2. Daphne:
    8 juli 2009
    Leuk! Ben benieuwd of er een plekje bij zit waar je het 'wel vinden' kunt :-) Het najaar is daar ook zo prachtig, met al die felle najaars-kleuren..
    Wens jullie alvast heel veel plezier tijdens deze vakantie!
  3. fri:
    9 juli 2009
    Spannend!!! Ik ben heel erg benieuwd, dat zou echt wel heel gaaf zijn!
  4. Mara:
    9 juli 2009
    Ben reuze benieuwd en blijf je natuurlijk volgen ;-)