Kon ik nóg zenuwachtiger dan?

29 maart 2010 - Bergen Nh, Nederland

Ja dus....

De voorbereidingen zijn in volle gang, ik heb geen dag meer helemaal niks te doen voor 16 april. Maar om toch nog even tijd met Ruup te hebben gaan we komend weekend lekker een paar dagen naar een camping. Kunnen we meteen de matjes uitproberen en kijken wat ik van de tent thuis kan laten. Ik heb toch echt geen 250 haringen nodig! Echt ongelovelijk, dat je in je agenda kijkt en je afvraagt wanneer je nou in godsnaam boodschappen voor je feestje moet gaan doen! En overdag gaat nog wel, maar ik ga niet met 2 kratten bier op de fiets, en helaas ligt er geen sneeuw meer dus met de slee gaat het niet.

Gisteravond sloeg de paniek toe. Ik zag mezelf ineens, de eerste nacht (gisteravond over 3 weken) alleen in mijn tentje, net die ochtend afscheid genomen van Ruup. Dat wordt wel even een puntje denk ik... De eerste tijd zit ik daar met 2 anderen, en ik hoop dat ze niet elke avond aleen willen gaan zitten want dat is voor mij echt de moeilijkste tijd, zeker in het begin. Alleen naar bed is al, doodeng, maar als ik dan ook nog de hele avond alleen een boekje moet gaan zitten lezen!

Verder gaat het eigenlijk wel, bijna alle spullen waarvan ik denk dat ik ze nodig heb heb ik, of kan ik lenen. Alleen een leeslamp en een nachtlampje heb ik nog niet. Maar daar gaan we nog voor kijken. Verder is het nog veel doen. Schoenen behandelen, broek inkorten, kleding uitzoeken, dat soort dingen. Ik ga vandaag maar eens aan een lijst beginnen met dingen die ik nog niet in de verzamelbakken heb gestopt zodat ik ook bv mijn paspoort niet vergeet.

Nu begint ook het afscheid van mensen. Mijn moeder zie ik morgen voor het laatst, afgelopen vrijdag een vriendinnetje en komende donderdag voor de laatste keer dansen. Het is heel vreemd allemaal...

6 maanden, waar begin ik aan!! Maar ik heb er zo'n zin in!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. fri:
    29 maart 2010
    Als je nou overdag vervoer nodig hebt voor je boodschappen, moet je even bellen hoor; er past heel veel in de tweety auto :) Tot vanavond!
  2. Barbara:
    29 maart 2010
    Hmm, daar ga ik over nadenken! Dank je wel :-D Tot vanavond.
  3. Mara:
    29 maart 2010
    Heb echt veel respect voor je meis. Langzaam aan begint bij mij ook wel eens het idee te bekruipen dat ik aan mezelf moet gaan werken. Maar hoe, daar heb ik nog geen idee van.
    Heb van de week geen tijd meer om je nog gedag te zeggen, dus bij deze...
    [img]http://www.getsmile.com/emoticons/smileys-91853/aiw/bye.gif[/img] Een hele leerzame tijd gewenst en dat je er nog meer van mag groeien.

Liefs Danielle
  4. Marjolein:
    29 maart 2010
    Het gaat je lukken hoor. Wij vinden je erg dapper
    dat je dit gaat doen . We zien je de 10de

Groetjes Marjolein
  5. Marieke:
    29 maart 2010
    Gelukkig kan je veel meer doen dan 'enkel' een boekje gaan lezen, ook als de rest van de groep iets voor zichzelf aan het doen is. Je kunt bijv. gaan schrijven, aan de slag met fototoestel (&macro-lens), haken, muziek luisteren, filmpjes kijken, vriendjes-worden-met-katten, avondwandeling maken, stenen of andere dingen verzamelen, etc, etc.

Heel veel succes&sterkte deze laatste weken!
  6. Charlotte:
    29 maart 2010
    Heel veel succes, en niet te vergeten, heel veel plezier! Maar dat zal wel lukken denk ik.

X
  7. rupert:
    He Bar
    Als ik jou was zou ik als je eenmaal weg bent Fri bellen voor je boodschappen ;). Wel heel erg lief om daarvoor helemaal naar Frankrijk te rijden......
  8. Lenneke:
    4 april 2010
    Tip: bij de Ikea hebben ze een solar leeslampje! Zet 'm overdag een paar uur in de zon en hij houdt het uuuuren vol (zelfs als het overdag bewolkt is laadt 'ie goed op). En mocht je hem vergeten op te laden, doet 'ie het ook nog eens op batterijen. Ik heb 'm zelf ook, en 't is echt een aanrader! http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90154371
    Oh, en nog iets leuks: bij iedere Sunnan die je koopt, krijgt een kind in Afrika er ook een.
  9. Barbara:
    9 april 2010
    Ik heb inderdaad staan kijken naar zo'n lampje, maar ik vroeg me af hoe hij het zou doen. Goed dus! Jammer dat ik hem dan niet heb mee genomen want nu kom ik niet meer in de buurt :-S.
    Maar voor thuis is hij vast ook erg handig, dan neem ik hem wel mee als ik terug ben :-)