Volgende week....

9 april 2010 - Bergen Nh, Nederland

... om deze tijd zullen we er wel zo'n beetje zijn. We vertrekken om 3:30 van donderdag op vrijdag, dat om voor de file voorbij Luik te zijn. Daarna komen we pas in Luxemburg na de file. Als we in een keer door rijden zijn we er om 10:30 al, maar we rekenen op 1 uur pauze, en we gaan nog boodschappen doen voor de eerste week in een grotere stad.

Maar voor die tijd moet er nog heel wat gebeuren. Inpakken is al volop bezig, ik heb geen kleding meer om aan te trekken want alles ligt bij "mee" of "twijfel". Alles wat ik nog aankan is poepsjiek of te groot :-P. Alles wat ik mee wil ligt onder bed, het lijkt niet zo veel (aangezien het grootste pakket de tent zal zijn) maar als ik mijn lijsten lees vraag ik me af of ik alles wel zal gaan gebruiken. Verder is alles aangeschaft, het enige dat er nog echt even moet gebeuren is dat mijn bril (weer) verbouwd moet worden. Want na 2 opticiens in Alkmaar zat hij zo idioot dat die ene opticien in Bergen het even niet meer wist na zijn verbouwing. Hij knelt, zit scheef en als ik mijn hoofd beweeg beweegt de wereld nog veel erger! Nou weet ik dat ik door spanning slechter ga zien, en dat mijn bril mij veel meer irriteert, maar dit slaat echt alles! Oh, en beter worden, want door alle commotie ben ik goed verkouden geworden! Dikke amandelen, moe, mijn lichaam heeft duidelijk even rust nodig, lekker zo voor het feest... Gelukkig heb ik vandaag niet veel te doen dus ik lig vooral op de bank. Vanavond is Ruup laat thuis (schoolfeest) dus ik kan lekker vroeg naar bed (dat kan anders natuurlijk ook, maar dan doe ik het op een of andere manier niet).

Verder is het afscheid nemen goed begonnen. Gister laatste keer donderdagdansen, straks laatste keer een vriendinnetje zien. Morgen heel veel anderen de laatste keer zien (een stuk of 40 over de hele dag?). Zondag de laatste keer zondagdansen en daar heel veel mensen weer voor de laatste keer zien. Woensdag voor de laatste keer de duinen in, de mannen begonnen er afgelopen woensdag al over dat ze me gingen missen. En, dat vind ik minder erg, maandag voor de laatste keer naar de mondhygiëniste! Sinds vandaag krijg ik leuke post. Een lief kaartje van oma dat ze niet kan komen op mijn feest (Ruup zijn oma is een bezig bijtje en ik was wat laat met de uitnodiging) en een groot pakket vol boeken van 2 vriendinnetjes van mij die morgen niet kunnen komen. :-D

Het wordt steeds echter nu...

1. Joost:
    9 april 2010
    ja, zo kan het ineens snel gaan:p
    Dus jij bent ook al verkouden? wij hebben hier ook allebei last ervan:p
    Maar we zullen komen op je feestje hoor!! we willen het niet missen:p
  2. Agi:
    9 april 2010
    Weer een feestje dat ik moet missen :(
    Maar als het even kan kom ik je opzoeken in je tentje!
    Denk nog steeds met veel plezier terug aan de week dat jullie hier waren :)
    Liefs!!!
  3. Barbara:
    9 april 2010
    Nou, ik ook!! Ik vond het een geweldige vakantie!
    En ik zou het heel leuk vinden als je me komt opzoeken :-D
  4. Ghita:
    Hi Barbara,

Het wordt nu echt aftellen.
    Ik ben er zelf vanaf zondag niet dus ik ga je nu alvast een hele fijne tijd wensen in La France.
    Ik zal je belevenissen hier op dit log blijven volgen.
    Maak er wat moois van en vergeet vooral niet te genieten.

liefs Ghita
  5. Mara:
    10 april 2010
    Spannend zo die laatste dagen.
    Ook ik zal je belevenissen weer volgen.
    Ben reuze benieuwd hoe het je zal vergaan daar.
    Geniet, leer en groei.

Groetjesss