Nog 19 nachtjes!

24 maart 2009 - Bergen Nh, Nederland

AAAHHHHH!!!!! Had ik me toch een week verteld ook!!!! Ik dacht echt dat het nog 26 nachtjes waren!

De zenuwe slaan nu echt toe! Tot nu toe kon ik me op de zin in de reis concentreren, maar nu komt het zo dichtbij dat de zenuwe over het vertrek, het afscheid van Ruup, de eerste nachten, de begeleiding en het werk nu wel de overhand begint te nemen! Ik begin me ook druk te maken over of de reis wel goed komt, ik wel in de kamer terecht kom die ik in mijn hoofd heb, of ik de eerste nachten wel doorkom. Maar gelukkig krijg ik mezelf nog wel rustig door te denken dat ik vertrouwen moed hebben, dat het goed is zoals het komt.

3 weken alleen!!! Wat heb ik mezelf aangedaan!!  En de enige die mee kan is Hannes!

1. Efje:
    Hee Stress-muts,

Als je maar hard genoeg werkt slaap je als een blok denk ik die eerste nachten! ;) (sorry, slaapproblemen zijn mij vreemd, geef mij een bed en ik slaap :p ). En je hebt Hannes! Moet je een stukje zeep van Ruup in doen of een stukje deo, dan is het net of ie naast je ligt ;) .
  2. Monique:
    24 maart 2009
    Ahhhhhh ik ben dus niet de enige die haar knuffel mee neemt als ik ergens anders moet gaan slapen ;)

Ja het wordt nu echt aftellen en daarmee steeds spannender natuurlijk, maar troost je. Meestal zijn de eerste twee nachtjes ofzo het ergste en vaak gaat daarna alles zo snel dat je op het end van de trip denkt "tsjee moet ik nu alweer weg, ik wil nog niet".
  3. Rupert:
    He Meissie

Het komt inderdaad wel heel erg dichtbij nu. De zin "dat ik vertrouwen MOED hebben vond ik wel een hele mooie. Het wordt voor ons allebij spannend maar ik vertrouw erop dat we er goed doorheen komen en er beter uitkomen.

Groet en een knuffel.
  4. fleur:
    24 maart 2009
    Komt helemaal de goed. De eerste keer dat ik alleen weg ging zonder Jorgen ging ik helemaal naar Singapore, zonder knuffel en alleen wat boeken en het ging goed. Het was eigenlijk zo geweldig en zo'n boost van zelfvertrouwen dat ik dat zomaar helemaal in mijn eentje deed. Ik weet zeker dat het bij jou ook zo zal gaan!!!
    En natuurlijk mis je af en toe je mannetje dat is ook helemaal niet erg. Het komt helemaal goed.

Nog 19 dagen en ben ik jarig ;-)
  5. Lidy:
    Hey Barbara,

Komt vast helemaal goed.Je klinkt ,ondanks de stress best vol vertrouwen en krachtig! En ook al mis je je mannetje(en dat mag er zijn) als je elkaar dan weer ziet is het zo fijn en bijzonder!
    En je gaat voor een goed doel:jezelf!
    Liefs en knuf,
    Lidy
  6. Marjolein:
    Hai Barbara

Jeetje wat gaat de tijd hard zeg. Spannend hoor.
    Maak je niet te druk gaat je lukken.
    De omgeving ziet er mooi uit. Een plaats voor rust
    en inspiratie en je kent de mensen daar al.
    dat scheelt.

Liefs Marjolein
  7. Mara:
    24 maart 2009
    Tjeetje gaat echt snel. Gelukkig heb je Hannes mee, dus ben je niet helemaal alleen daar. Daarnaast ook nog je mannetje in je hart, dus het gaat vast allemaal goed komen ;-)
  8. Barbara:
    24 maart 2009
    Wat een lieve reacties allemaal... :)

Ik weet ook wel dat ik het kan, maar dat maakt de spanning nou niet bepaald minder.
    Of zou ik meer spanningen hebben als ik dat niet zou denken?
    Dan was ik er waarschijnlijk nieteens aan begonnen :p
  9. fri:
    25 maart 2009
    Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, Je kan het, ......

JE GAAT HET GEWOON DOEN!!!!!!!
  10. Joost:
    25 maart 2009
    Hey Bar,

Ik kan me goed voorstellen dat je zenuwen overuren draaien, maar je komt er wel doorheen, ik vertrouw erop.
    Ik hoop dat het een geweldige ervaring wordt voor je. Groots en dergelijke...
    3 weekjes, dat zijn maar 21 dagen.. nog nieteens een maand! In vergelijking met hoevaak je thuis bent dus eigenlijk niets:p
    En Hannes zal je vast wel leuke gesprekken leveren...