Mijn nieuwe schoenen

16 maart 2009 - Bergen Nh, Nederland

Zaterdag ben ik de stad in geweest voor nieuwe wandel schoenen. Ik had al wat voorwerk gedaan op internet en had voor mooie zwarte Meindls gekozen. Eenmaal bij Bever bleken die totaal niet lekker te zitten, ik had veel te veel ruimte achter mijn hielen. Samen met de Meindls had ik ook een merk gepakt waar ik nog nooit eerder van had gehoord, Hanwag. Maar die zaten meteen helemaal geweldig! En die zijn het dus ook geworden:

Ik mocht ze aanhouden als ik mijn been op de toonbank kreeg om te scannen (grapje van de verkoper), en zonder moeite zwiepte ik mijn been onder zijn neus, dat zag hij niet aankomen! Ik ben dus met de stevige stappers meteen de stad in gegaan, en ondanks dat ik er erg moeie voeten van kreeg had ik geen last van blaren. Op mijn voeten altans... Op mijn handen had ik er drie! Van het veteren steeds! Wat een rot veters hebben die schoenen!! Zo syntetisch als de pest, daar ga ik dus echt iets aan doen... Gister moest Rupert mijn veters strikken, want ik heb er echt 3 blaren van. Op mijn wijsvinger een behoorlijke en op mijn pinken kleintjes...

Maar ik ben erg blij dat ik binnen 30 minuten geslaagd ben voor stevige wandelstappers!!

1. Monique:
    16 maart 2009
    Hé Top dat je geslaagd bent voor nieuwe stappers.
    Zien er goed uit.
    Om te voorkomen dat je veters steeds los gaan zijn er volgens mij van die speciale plastic klipjes op de markt.
    Zelf geen idee van waar te krijgen, maar ik zie de Nordic Walkers bij ons in het park die dingen altijd om hun veters hebben :).
  2. Joost:
    Mooie stappers ja!
    Ik moet zeggen dat van de blaren herken ik van de snowboot.. Ik trok mijn vingers ook kapot, bleek achteraf dat ik ook niet zo hard moest trekken, maar je wilt nu eenmaal dat ze goed zitten...
    Maar andere veters passen misschien ook wel, ik zou zeggen zoek het eens uit;)
  3. Barbara:
    Hey Joost!
    Leuk dat je ook meeleest :D

Misschien de veters uit mijn oude wandelschoenen, die verbrande me niet. Anders heb ik nog een lading schoenen op zolder die ik niet meer draag.
    Wandelschoenen moeten wel strak hoor, anders heb je er echt niks aan!
  4. Mara:
    16 maart 2009
    Fijn zulke wandelschoenen hè?! Ik heb een paar maanden terug ook stevige stappers gekocht en was reuze blij dat ik nergens last van had met lopen. Goeie schoenen vinden is niet altijd makkelijk, maar als je ze dan eenmaal hebt... wil ik alleen daar nog maar op lopen hihihi