Op mijn vrije dag...

26 april 2009 - Foulain, Frankrijk

Vandaag heb ik mijn weekelijkse vrije dag, en aangezien de rest deze keer aan het werk is hoef ik niet mee te wandelen en aan andere sociale bezigheden mee te doen. Nou ja, eigenlijk is het stiekum veel leuker te wandelen buiten... :-$ Maar waarschijnlijk ga ik straks nog wel even aan de wandel met een andere vrijwilliger die wel vrij heeft.

Deze week ging erg goed, 7 uur per dag bevielen goed. Zo goed zelfs dat ik er gister 9 heb gedaan! En vandaag heb ik geen idee hoe ik vol ga maken, maar de afwas wordt het in iedergeval niet! Er zijn 31 eters vandaag dus daar ben ik heel erg blij mee... De muur heb ik gister af gekregen, ik had echt precies genoeg verf. Komende week het laatste stuk vloer en dan is de ruimte klaar voor zover. Daarna weet ik nog niet zo goed wat ik allemaal ga doen. Het kippenhok is nogsteeds niet verschoont dus dat zal nog wel op het lijstje staan. Van de week ook veel schoongemaakt. Het halve hoofdgebouw want daar komen de gasten voor vandaag. En het campingsanitair, want ik wil volgende week wel een schone douche natuurlijk.

Ik probeer nu de nieuwe filmpjes op internet te bekijken van het dansproject, maar internet is hier zo traag dat het uren duurt voor er 5 minuten film geladen is en daarna zie ik heel schokkerig beeld. En er staan nog meer internetters in de rij dus wachten tot ze geladen zijn gaat niet werken... Beetje jammer want het eind is veranderd voor ik wegging en nu weet ik niet meer hoe het ging. Maar ik oefen wel heel braaf de bodyclaps. Ik ken ze allemaal al. En gelukkig heb ik een oude versie van de film op mijn laptop meegenomen dus tot het eind kan ik behoorlijk oefenen.

Ik weet nog niet helemaal zeker of ik langer blijf, maar gezien het feit dat ik nu al zo met het dansproject bezig ben denk ik toch dat ik kies voor de premiere 16 mei! Die is maar een keer, en hier kan ik vaker komen werken, misschien wel elk jaar een maandje!! Wie weet! :-D

Nou, ik ga nog even mail checken enzo, dan kan de volgende.

Liefs Barbara.

1. Ghita:
    Hi Barbara,
    Zo te lezen vermaak jij je uitstekend en heb je het goed naar je zin. fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat daar.

groetjes Ghita
  2. Marjolein:
    Hai Barbara

Geniet van je vrije dag. hoop dat het in
    frankrijk mooier weer is dan hier nu.
    Het miezert regent hier.

Groetjes Benni en Marjolein
  3. Mara:
    26 april 2009
    Goed te lezen dat je nu al denkt over terug gaan. Da's een goed teken ;-)
    Tja, en dat het internet niet helemaal gaat zoals je wil, nou ja da's bijzaak eigenlijk. Het gaat erom dat de rest goed gaat.
    Meid echt fijn te lezen dat het zo goed met je gaat. TOP!!

Greetzzzz
  4. Jess:
    26 april 2009
    Ben niet zo van de blogs enzo, maar vond dat ik toch moest laten weten dat ik veel aan je denk!

Heel veel liefs, ook van Marc,

Jess
  5. Moon:
    Hey meis,
    Ik ben blij te lezen dat het je daar nog steeds uitstekend vergaat :-) Maar tis natuurlijk ook goed dat je alweer met t dansproject bezig bent. Ik hoop dat je overal weer een beetje met frisse moed tegenaan kijkt nu.

Knuff, Moon (K)
  6. Monique:
    26 april 2009
    Nu zelfs al 9 uur gewerkt, gaat helemaal top zo te lezen.
    Geniet vandaag van je brije dag, heb je namelijk dubbel en dwars verdient.

Liefs Monique
  7. Rupert:
    Hoi lieve.

Nou je hebt nog bijna twee weken de tijd om te beslissen of je blijft of niet. Ik weet in iedergeval dat iedereen van de dansgroep het zal begrijpen als je voor frankrijk kiest. Ik doe vanavond de groeten van je. Veel plezier verder en tot vrijdag.
  8. Joost:
    27 april 2009
    Nice.....
  9. Annemieke:
    28 april 2009
    Hoi Barbara,

wat doe je veel joh! Leuk dat het zo goed met je gaat.

Groetjes,
    Annemieke
  10. fri:
    29 april 2009
    Hey Barbara,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Ik had ook niet anders gehoopt. Wat gaat de tijd toch snel he? Nog even en dan lig je weer lekker naast je "mannetje" te slapen. En daarna kan ik je weer live bij praten over alle gebeurtenissen hier. Geniet nog lekker van de tijd in Frankrijk en als je Rupert spreekt; wens hem dan een heel goede reis naar Frankrijk en dat hij ook voorzichtig moet zijn.

Tot snel
    Kus!