Bezoekje aan Bergen

17 juni 2010 - Bergen Nh, Nederland

Na een weekje Nederland ga ik morgen weer terug. Om 7:12 pak ik de trein richting mij chauffeur in Ede-Wageningen. Die brengt mij langs Thiëtry en dat is errug fijn! Dan ben ik rond een uur of 5 weer bij mijn tentje. Lekker op tijd dan kan ik ook rustig even wennen voor ik weer naar bed ga. Hans komt later die dag ook terug uit Heerhugowaard, we kunnen bijna in colonne rijden want er komen er meer uit HHW die kant op morgen.

Aan de ene kant vind ik het niet zo heel leuk weer te gaan, natuurlijk mis ik Ruup dan weer, maar ook anderen heb ik meer gemist dan ik doorhad. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik terug mag! In die 5 dagen hier heb ik denk ik 2 keer zoveel mensen gesproken dan ik daar heb gesproken in 7 weken! En hoe fijn in het ook vind iedereen te spreken en te zien, het is wel erg vermoeiend als je 3 weken hoegenaamd alleen bent geweest!! En gelukkig waren gister en vandaag rustiger omdat ik in eerste instantie dacht dat ik gister al terug zou gaan heb ik de meeste mensen ervoor gepropt. Ik heb al mijn boodschapjes gedaan bij de bioboer en heb voorlopig weer genoeg. Maar ik moet het ook meenemen in de trein dus is het maar afwachten of ik het wel meekrijg nu, anders neemt Ruup het mee over 3 weken. Vanmiddag misschien nog even naar de stad, ik wil echt nog even voor bepaalde dingen kijken, maar misschien besluit ik alsnog wel niet te gaan, ik weet het niet.

Het is heel vreemd te bedenken dat ik morgen nacht weer buiten slaap en alleen. Dat het zo snel ontwent! Ik heb moeite te bedenken hoe het leven daar ook alweer was, en ik ben nog niet eens een week hier. Maar gelukkig is de komende periode te overzien. Het wordt drukker met gasten, lekker weer, over 2,5 week komen er vrienden voor me die kant op en dan 5 dagen later is Ruup er ook met misschien wel meer vrienden. En Ruup blijft een hele maand!! Oh wat is dat al snel!

Verder weet ik niet zoveel, het wordt een herhaling van 2 dagen geleden merk ik. Maar nu weet iedereen wanneer ik weer vertrek. Oh, want internet betreft, Vanina is gister wezen bellen met de provider, hoe het verder is afgelopen weet ik niet, maar ze zijn er wel mee bezig. En anders heb ik mijn kabeltje voor mail in iedergeval...