Ben ik weer...

21 april 2009 - Foulain, Frankrijk

Nu even snel, ik zit nu op de pc van "de goede man", er is ineens onduidelijkheid over of ik wel of niet moet betalen voor internet. Wazig, dat wel....

Heel erg bedankt voor de lieve reacties!!! :-D

Met mij gaat het goed, ik vermaak me enorm en steeds meer. Ik werk deze week 7 uur per dag en dat gaat goed, boven verwachting zelfs! Ik ben bijna klaar met de vloer schilderen en een muur ga ik ook nog doen in die ruimte (zo'n typische franse muur, lekker handig dus...). Maar morgen gaan we met 3 personen het chateau poetsen voor de gasten die volgende week komen. Verder weet ik nog niet zo goed wat er allemaal gaat gebeuren.

Ik ga weer stoppen, en ik ga uitzoeken hoe het hier zit met internet want dan kan ik nog eens uitgebreider vertellen hoe het gaat.

1. Daphne:
    Lieve Bar,

Klinkt fantastisch wat je verteld hebt tot nu toe, ben echt blij dat te horen! Prachtige foto's, inderdaad heel anders dan op de website te zien is; kan me heel goed voorstellen dat je je er thuis en prettig voelt :-)

liefs, Daphne
  2. fleur:
    21 april 2009
    Wat fijn dat het zo lekker met je gaat!!!

Liefs
    Fleur
  3. Mara:
    21 april 2009
    Fijn dat het zo goed met je gaat. En 7 uur op een dag...wauw! Dat gaat echt goed zeg! Top meis ;-)
    Geniet er maar lekker van.

Greetzzzz
  4. Marjolein:
    21 april 2009
    Wat heerlijk voor je dat je vermaakt.
    Lekker dat je doel van 7 uur haalt.

Groetjes Benni en Marjolein
  5. Monique:
    21 april 2009
    Wauw 7 uur werken per dag, dan gaat het echt goed met je.
    Heerlijk nieuws om te horen ennuh die typisch Franse muur gaat vast ook helemaal goed komen :)

Gr. Monique
  6. Agi:
    22 april 2009
    Nee hoor, ben niet jaloers! Lekker fysiek bezig zijn, heb ik ook wel s behoefte aan. En dan ook nog in een heerlijke omgeving! Doe je goed!! :)
    Afijn, ik heb t ook helemaal aan mezelf te danken, wie gaat er dan ook studeren ;) Ben wel tot de gelukzalige ontdekking gekomen dat ik volgende week vrij ben :D Dus wie weet.....
    Meis, doe ze de groetjes daar, enne, volgens mij vliegt de tijd!
    Liefs
  7. erika:
    22 april 2009
    zie je wel meissie, als je het juiste werk hebt gevonden dan is het werken geen energiezuigende bezigheid meer.

Genietsze
  8. Efje:
    22 april 2009
    joh, je komt straks compleet gespierd terug! keiharde werk-bikkel, laurens zal jaloers op je worden :p .

is het daar ook mooi weer? hier best wel!

de 16e is de premiere, maar ik zie je daarvoor vast ook al wel, tot snel!!!
  9. sacha:
    22 april 2009
    7 uur per dag? Goed joh, je moet dus voortaan in Frankrijk gaan werken! ;) Uh... Rupert?
    En als je nu toch zoveel oefent in muren verven... ik heb er straks ook weer een paar! (Maar tegen die tijd ben je zeker te duur voor me? ;))